Innoveer je klantervaring

Maak je organisatie niet klantgericht, maar klantgedreven!

De klant wil steeds beter en sneller geholpen worden, maar verandert ook sneller van mening. Hoelang kan jouw organisatie de veranderende klantwens nog bijhouden? En hoe stel je de juiste prioriteiten in het beter bedienen van je klanten? 

Een belangrijk uitgangspunt voor het innoveren van je klantervaring is om aannames vroegtijdig te valideren. Dit doe je liever niet gericht op de klant, maar samen met je klant. Bliss helpt jou klantgedreven te werken om klantbetrokkenheid blijvend uit te bouwen.

 

Jarenlange ervaring in CX

Bliss maakt deel uit van de VANAD Group, een internationaal bedrijf gespecialiseerd in (digitale) CX oplossingen. We werken in nauwe samenwerking aan continue innovatie van klantervaringen. Wat levert dit op? We gaan voor klantgedreven besluitvorming, efficiëntere processen,  continue verbetering van de dienstverlening en betrokken klanten. 

Stap voor stap innoveren

Bliss werkt niet met complexe plannen, maar in kleine batches. We innoveren stap voor stap om snel te kunnen schakelen  en continue resultaten te blijven realiseren. In co-creatie en een iteratief proces leren we waar de meeste waarde voor de klant ligt en verhogen we samen het continu verbetervermogen van de organisatie.

Een holistische benadering

Veel organisaties starten met innovatie vanuit een bepaalde activiteit, afdeling of lab. Bliss gelooft dat zonder een gedegen ecosysteem de uiteindelijke resultaten van je inspanning tegenvallen. Bliss brengt strategie, management en praktijk samen om silo’s te doorbreken en de juiste prioriteiten te stellen, zodat de hele organisatie de uitkomsten omarmen.

Future 1-daagse

Verken de klantgedreven toekomst van jouw organisatie of afdeling en leer samen met een intern team hoe je hier het beste op kunt anticiperen.

  • Inzicht in relevante ontwikkelingen
  • Impact op jouw business model, diensten en processen
  • Klantgedreven worden in jouw organisatie

Future 2-daagse

Ga de diepte in en ga samen op zoek naar concrete vernieuwingen voor jouw organisatie om op de toekomst in te spelen op basis van het live onderzoeken van je klantervaring.

  • Inzicht in relevante ontwikkelingen en de impact
  • Klantgedreven worden in jouw organisatie
  • Opzoek naar concrete volgende stappen

Design Sprint 5-daagse

In een interactieve werkweek komen we met een intern team tot vernieuwende en creatieve oplossingen voor een hardnekkig of terugkerend probleem en valideren we deze in 5 dagen.

  • Oplossen van complexe problemen
  • Vinden van innovatieve oplossingen
  • Validatie door prototyping en interviews

Maatwerk

Voor het inrichten van een innovatie ecosysteem, het testen van groei/waarde hypotheses of het uitvoeren van gevalideerde innovatie experimenten maken wij graag een passend voorstel. 

  • Continu verbetervermogen aanbrengen
  • Passend ecosysteem voor jouw organisatie
  • Ontwikkel zelf de capaciteit voor vernieuwing
Partner

Rogier Schmit

Rogier brengt digitaal DNA in bedrijven met het doel te experimenteren & dingen 10x sneller, beter of voordeliger te doen.

Wil jij je klantervaring beter en toekomstbestendig maken?

Rogier is een expert op het gebied van innovatie en digitale transformatie. Met zijn rebelse blik denkt hij graag met je mee over jouw transformatievisie en bedrijf van de toekomst.

Wij gebruiken cookies om deze website beter te laten functioneren. Bij verder gebruik van deze website gaan wij ervan uit dat u ermee akkoord gaat dat wij cookies plaatsen.
Ok!
nl_NLNL
en_GBEN nl_NLNL