Verandering als Service.

Partners in verandering.

Een verandervraagstuk in combinatie met behoefte aan capaciteit om de verandering te begeleiden? Dit wordt meestal ingevuld met een ‘time material’ oplossing of een ‘fixed price’ oplossing. Bliss introduceert Verandering als een Service. We faciliteren de verandering waardegedreven, als partners werken we samen naar resultaat. Optimale kwaliteit tegen de juiste kosten.

Geschikt voor organisaties die...

  • Samen willen groeien in bedrijfs- en mensresultaten.
  • Verandermanagement willen centraliseren of al hebben gecentraliseerd.
  • Minimaal 150 uur per week aan verandervraagstukken uitbesteden.

De voordelen.

Betaal op basis van een geclassificeerd werkpakket waarmee een bewezen kostenbesparing van ten minste 10% op jaarbasis gerealiseerd wordt (*op basis van minimaal 150 uur per week midpoint effort).

Bliss ontzorgt je van de werving, matching & contractadministratie​.

Samen werken we aan groei in bedrijfs- en mensresultaten; op ieder gewenst moment kan er worden op- en afgeschaald.

Hoe het werkt.

Time materialVerandering als Service (*van Bliss)Vaste prijs
PrijsTarief / per uurService fee / per maandVooraf afgesproken prijs
Basis
voor
prijs
Onderhandeling & positionering
van consultancy bedrijf
Fee is vooraf bekend gebaseerd op
complexiteit; mid point effort en de
periode
Inschatting van het gewenste resultaat incl. risico’s vertaald naar een vaste
prijs
Samen-werkingDetachering; per periode voor
x aantal uren per week
Partnerschap; classificatie van het
werkpakket voor de gewenste
verandering. Gezamenlijk doelstelling op
innovatie op het gebied van verandering
Klant / leverancier; volledige
uitbesteding van het werk
Incen-
tive
Inspanning; uren maken om
verandering te faciliteren wordt
beloond
Waarde; vereist samenwerking om vooraf
classificatie te doen van de gewenste
verandering
Resultaat; stimuleert ingewikkelde
contracten en is gebaseerd op het
afdekken van risico’s

Samen groeien met T-Mobile.

T-Mobile heeft een gecentraliseerde pool van projectmanagers die in een agile omgeving project resultaten realiseren. Ongeveer 40% van de projecten worden via Bliss gesourced. Samen met de PMO van T-Mobile innoveren we onze manier van werken. De gezamenlijke resultaten zijn als volgt: 

  • Voorspelbare kosten door inschatting van complexiteit en de expertise van het verandervraagstuk
  • Shift in focus van tijd naar waarde waardering
  • Regelmatige stakeholder monitor om verbeteringen te realiseren

Hoe het werkt.

Partner framework

We spreken af hoe Bliss jouw organisatie kan helpen groeien op het gebied van verandering; welke type verandervraagstukken door Bliss ingevuld kunnen worden en om hoeveel capaciteit het ongeveer gaat. We spreken een classificatie & service fee model af.

Classificeren per vraagstuk

Ieder verandervraagstuk wordt individueel geclassificeerd. Samen wordt de juiste bemensing en complexiteit ingeschat en starten we met deze manier van werken. In het geval jouw organisatie nu vooral ‘time material’ werkt kunnen we een transitieplan opstellen.

We blijven betrokken

We zorgen voor een vast aanspreekpunt  en blijven betrokken tijdens lopende projecten. We doen een regelmatige check-in op de voortgang om kwaliteit te waarborgen. Als strategisch gesprekspartner helpen we je graag bij de optimalisatie van je veranderagenda. 

Co-Founder

Renate Haverkamp

Een powervrouw van het eerste uur. Zet alles en iedereen in beweging om het juiste resultaat te behalen. Deinst niet terug voor het onmogelijke, Renate ziet slechts mogelijkheden. 

Zoekt jouw organisatie naar een strategisch partner in het sourcen van verandervraagstukken?

Renate is medeoprichter van Bliss. Ze bespreekt graag op welke manier Verandering als Service van toegevoegde waarde kan zijn voor jouw organisatie.

Wij gebruiken cookies om deze website beter te laten functioneren. Bij verder gebruik van deze website gaan wij ervan uit dat u ermee akkoord gaat dat wij cookies plaatsen. cookies policy
Ok!